FANDOM

Gala 12 (2013) Semifinal 2
Edició 1, Gala 12
Oh Happy Day 12
Data 08 Desembre 13
Audiència 14,9% / 415.000
Classificats Messengers i DeudeVeu
Eliminats Geriona
Guia
Anterior
Gala 11 (Semifinal 1)
Següent
Gala Finalistes

Aquesta va ser la dotzena gala de la Primera Edició de Oh Happy Day. Va ser la segona i última semifinal i es van classificar per la final Messengers i DeudeVeu pel que Geriona va quedar eliminat. El programa comença amb l'Eduard anunciant que Ol'Green ja s'ha classificat per la final de Oh Happy Day i que els cors restants hauràn de lluitar per les dos plaçes restants a la final. L'Eduard explica que durant el programa aquests cors s'han guanyat uns fans incondicionals i que durant el programa d'avui coneixerem millor a aquests fans. Desprès presenta el jurat i la Sílvia diu que aquesta serà la nit més difícil pel jurat i que serà l'últim veredicte del jurat d'aquesta temporada. L'Eduard diu que els Ol'Green són els únics que poden estar tranquils aquesta nit i tot seguit començen les actuacions.

CoralsEdit

Ol'GreenEdit

15 Express Yourself
Aquesta setmana els Ol'Green han celebrat que s'hagin classificat per la final, però no sense deixar d'assajar la següent actuació.

En Pedro diu que el jurat està content d'haver pres la decisió que van pendre en la última gala al fer-los passar a la final directament i destaca que perfi la Mariona s'hagi llençat a cantar sola i que tot i que avui no es juguessin res ho han donat tot. La Sílvia diu que a la Madonna ja li agradaria tenir la veu de la Eulàlia i la Mariona.

DeudeVeuEdit

15 The Time
Aquesta setmana els DeudeVeu s'enfronten a un tema on la coreografia es molt important, i tenen al Zuhaitz, que es perfecte per ajudar amb la coreografia. També hem vist com es el dia del director de DeudeVeu, en Gerard, al qui sempre li falten hores en el dia.

En Guille diu que avui han estat 100% DeudeVeu i que han impressionat molt. L'Elena diu que tot estava molt bé, però que han de treballar en l'anglès. En Pedro diu que vol felicitar a l'Esther, perquè era molt fàcil distreure's amb la coreografia però ella seguia cantant, i per afegit cantava la part de l'acompanyament i també ha dit que controlen molt bé la respiració però que el final estava molt desajustat.

16 Botiga

La Sílvia diu que li agrada veure-l's en el musical perquè es nota que es el que els hi agrada més.

MessengersEdit

15 Price
Aquesta setmana els Messengers es troben per primera vegada amb la possibilitat de marxar del programa.

La Sílvia diu que s'han arriscat però que ella s'hauria arriscat més donant més pes a les solistes perque ho han fet molt bé. L'Elena diu que ha sigut sorpresa rere sorpresa. En Guille diu que el que han fet es molt difícil. En Pedro acaba dient que ha vist una molt bona evolució des de que va començar el programa.

16 Mar

En Pedro diu que els Messengers han evolucionat durant tot el programa, i que actuen amb molta naturalitat fent coses molt complicades sense que ho semblin.

GerionaEdit

15 Halo
Aquesta setmana les Geriona s'enfronten a la que serà la gala més dificil de totes i ho fan sent com elles sont i demostrant tot el que Oh Happy Day les ha ajudat a millorar. També hem conegut al germà de la Jana, l'Eduard, el fan número 1 de Geriona.

En Pedro diu que li ha agradat molt i que han creat un bloc sonor molt gran. L'Elena diu que vocalment no te res a dir, però que a nivell d'actitud està veient un canvi però encara falta tenir més empenta i que la Sara ha estat perfecte. En Guille diu que no els hi cal més empenta, i diu que sentir-les cantar es una revolució emocional.

16 Núvol

En Guille diu que es una cançó que la té molt propera i diu que es la primera vegada que la sent com l'ha sentit avui.

ActuacionsEdit

Coral Cançó Resultat
Corals d'Oh Happy Day «Oh Happy Day»
Ol'Green «Express Yourself» Passen a la Final
DeudeVeu «(I've Had) The Time of My Life» Classificats
Messengers «Price Tag» Classificats
Geriona «Halo» Eliminats
Obeses «Regala Petons»
Messengers «La Meva Terra és el Mar» Classificats
Geriona «Núvol Blanc» Classificats
DeudeVeu «La Botiga dels Horrors» Classificats
Geriona «Que Tinguem Sort» Eliminats

EliminatsEdit

16E Sort
  • En Guille diu que ser jurat de Oh Happy Day ha sigut una experiència única, tot i que no li agrada tenir que dir les coses dolentes de ningú.
  • La Sílvia coincideix amb en Guille que ha estat un gust ser jurat del programa i que pel recorregut d'aquest cor el jurat ha decicit, unànimament, que el segon classificat es Messengers.
  • L'Elena també diu que ha sigut un plaer formar part del jurat, i basant-se en la trajectoria i la projecció de futur del cor, el terçer classificat es DeudeVeu, pel que Geriona queda eliminat.
  • En Pedro acaba dient que es sent orgullós de Geriona per tot el que han demostrat i fins on han arribat, i els hi diu que els hi espera un futur brillant.

JuratEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori